dinsdag 30 oktober 2012

Drukte

Daar was ik weer! Soms duurt het even. Druk met dingen die heel leuk zijn en even moesten.Vooral druk met het voorbereiden van 3 leuke 'markten'.

We starten op 10 en 11 november met 'Holy Stitch' . Dit keer sta ik niet alleen in een cel maar deel ik samen met Jackelien (www.jackelien.nl) een cel onder de naam 'Knus en gezellig'. Je gaat veel gekke dingen tegen komen voor hele leuke prijsjes! Alles is zelf gemaakt, zelf bedacht en zelf gepresenteerd! Kort om zeker de moeite waard om langs te komen.

We stomen daarna door naar 1 december, dan zijn we te vinden in Scharnegoutum op de 'Winterfair' in en rondom het dorpshuis. Een grote voorraad kerstspullen staan inmiddels al klaar. Ook zullen Katrein Kunst en Decorette Sneek hier een samenwerking presenteren op creatief gebied! Tevens kan iedereen tijdens deze markt kans maken op een kinderworkshop voor 5 personen!



Om het jaar goed af te sluiten staan we 7 en 8 december op de kerstmarkt van het arbeidscentrum in Sneek (Westereems).

Kortom we hebben er zin in! We zien jullie graag op 1 van de markten of in de winkel!

2 opmerkingen:

Akkelien zei

Wat gezellig allemaal!Veel plezier en goede handel gewenst!

Unknown zei

Behalve rommelmarkten heb ik nog nooit op een markt gestaan, ga nu meteen maar door de mosterd, ook drie! Pfff spannend hoor! Heb ik wel genoeg? Is het wel leuk? Hoe zal het gaan? En dan al die medebloggers die we gaan ontmoeten, doodeng haha, maar vooral heel leuk! Succes nog he met de laatste voorbereidingen én de verkoop! Oant moarn!