dinsdag 4 december 2012

Drukte!

Wat een drukte, maar wat leuk! Zoveel leuke reactie via twitter/ facebook en niet onbelangrijk live! De winkel wordt heel goed bezocht, iedereen is enthousiast over alle nieuwe aanwinsten die we speciaal voor sint en kerst inkochten.

Ondertussen staan we nog op verschillende kerstmarkten en ook de workshops gaan lekker door. Zo wordt de brei-avond in samenwerking met de breimeisjes steeds populairder. We hebben nu al een wachtlijst en zijn bezig met het organiseren van een tweede avond....

Hier een overzicht van deze leuke tijden!







Ondertussen ben ik nog steeds heel trots op de prachtige flyer gemaakt door Maaike! Kijk snel welke actie er deze week loopt (week 49)


5 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Superleuk was het gisteravond! En ook je andere activiteiten zijn geweldig!
Groet van www.debreimeisjes.nl!

Poesie Oh Hi! zei

Dat ziet er zo gezellig uit! Moet echt vriendlief weer eens aan zijn jasje trekken om weer naar Sneek te gaan. Dan kom ik zeker je winkel bezoeken!

Katrein Kunst zei

@Akkelien dat was het zeker :)
@TanteJannie Sneek is gewoon heel leuk dus trek em maar snel aan z'n jasje ;)

petra zei

Hé je hebt een blog...Leuk!Als je in mijn fryske-blogfroulju-lijstje wil staan laat je me het dan weten?? groeten Petra!

Katrein Kunst zei

He Petra!
Ja ik vind het lezen van andere blogs ook erg leuk! :)
lijkt me erg leuk om tussen de andere fryske blog froulje te staan!

Fijne avond!