woensdag 12 december 2012

Nostalgie

Afgelopen weekend stonden we op de kerstmarkt van het Arbeidscentrum in Sneek. Altijd druk bezocht en gezellig :)

Wanneer ik op een markt sta (of eentje bezoek) kijk ik natuurlijk ook altijd of er nog iets moois te vinden is voor in mijn winkel! En hoera ook deze keer heb ik weer een nieuwe ontdekking gedaan! Prachtige decoraties voor in huis, de huisjes en de hangers zijn al te bewonderen in de winkel, de rest komt in januari (dan is het namelijk woonmaand bij Katrein en hebben we een hele gave actie in samenwerking met de Decorette!).

  

Na al dit moois kwam er onverwacht nog een kerstmarkt bij, een wel heel bijzondere! Namelijk de Zoutsloterkerstmarkt in Harlingen. Nu is het de afgelopen tijd niet rustig geweest....dus veel voorraad....hadden we weer een excuus om lekker in te koen. En wauwie we werden er blij van! Zo vonden we deze prachtige Poezie-album kaarten. Zijn ze niet geweldig, dit zijn er natuurlijk maar een paar. En ach ze passen ook wel heel goed bij ons nostalgische assortiment!

3 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Dat heb je goed gedaan! Ik vond dat inderdaad een superleuke kraam, waar jij nu zaken mee doet. Die huisjes zijn superleuk!
Ook weer veel plezier, succes en inspiratie gewenst voor je volgende markt!
Wel jammer dat ik nog steeds moet bewijzen dat ik geen robot ben...;-(

Katrein Kunst zei

@Akkelien Link is goed nu....Helaas kan ik de rest niet veranderen (het robot zijn hihi! Dat doet ie trouwens niet bij mij zelf....Raar!

Akkelien zei

Het is helemaal goed met De Breimeisjes! Las ik dat goed? Is er een tweede brei-avond in de planning?